
Wij hebben samen met onze Engelse cocker spaniël pup Frenkie de puppycursus en daarna de basis cursus gevolgd bij Trienke. We hebben hier heel veel aan gehad, duidelijke uitleg en nog aanvullende tips en informatie op de mail. Ook mochten we altijd mailen met vragen en werd hier super snel op gereageerd. Wij zijn super tevreden en hebben hierdoor een nog leukere hond gekregen!
Jennifer
